• EFG BANK

Samochody

Peugeot 207 S2000

Dane techniczne:

  • silnik: EW10J4S 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC,
    pojemność: 1998 cm3
    moc maks: 280KM przy 8500 obr./min.
    max. moment: 250 Nm;
  • skrzynia biegów: sekwencyjna 6-cio biegowa, kłowa z systemem cut-off (Sadev)
  • napęd: stały na 4 koła; mechaniczne dyferencjały przedni, centralny i tylni
    – tylny dyferencjał z wielopłytkowym mechanizmem różnicowym (Sadev
    – wymienne półosie przód/tył (w wersji szutrowej)
  • zawieszenie: semi-McPherson; stabilizatory przód/tył – regulowane amortyzatory Peugeot Sport; sprężyny Peugeot Sport
  • hamulce: wentylowane, tzw. tarcza pływająca, 4-tłoczkowe zaciski Brembo
    – 355 mm przód /300 mm tył (asfalt)
    – 300 mm przód/ 300 mm tył (szuter)
  • felgi: 8″x18″ (asfalt) / 6,5″x 15″ (szuter)
  • opony: asfalt: BF Goodrich – rozmiar 225/40/R18; szuter: BF Goodrich – 195/70/R15;
  • masa: 1110 kg (asfalt), 1150 kg (szuter)

Subaru Impreza N12b

Dane techniczne:

  • silnik: 4-cylindrowy, typu boxer
    pojemność: 1994 cm3
    moc maks: 270KM przy 4500 obr./min.
    max. moment: 560 Nmprzy 3250 obr./min.
  • skrzynia biegów: 5-cio biegowa, Prodrive
  • napęd: stały na 4 koła;
    – przedni dyferencjał z wielopłytkowym mechanizmem różnicowym
    – tylny dyferencjał z wielopłytkowym mechanizmem różnicowym
    – centralny dyferencjał sterowany elektronicznie
  • zawieszenie: MacPherson, przód/tył: Prodrive-Ohlins regulowane
  • hamulce: wentylowane, tzw. tarcza pływająca, 4-tłoczkowe zaciski Brembo
    – 355 mm przód /285 mm tył (asfalt)
    – 295 mm przód/ 285 mm tył (szuter)
  • felgi:
    – 8″x17″ (asfalt)
    – 7″x15″ (szuter)
    – 5,5×16 (śnieg)
  • masa: 1345 kg